7 jun 2012

REVIEW: De uitnodiging - Sheila O'Flanagan



Hoe zoet smaakt wraak? Darcey werd verraden door haar beste vriendin. Tergenwoordig Darcey heeft niets te klagen. Het gaat prima met haar carrière, ze heeft een prachtig appartement in Dublin en haar kledingkast puilt uit. Oké, er is op dit moment geen Mr. Right in haar leven maar er is in elk stadje wel een schatje. Waarom krijgt Darcey dan de rillingen van een onverwachte uitnodiging om een huwelijk bij te wonen? Omdat de bruid ooit haar allerbeste vriendin Nieve was. En de bruidegom? Aidan. De man die Darcey dumpte… voor Nieve. Kan Darcey hen vergeven of gaat ze het feest totaal verpesten?

Mijn mening over dit boek:
Na het lezen van Julie & Julia had ik zin in een lekker makkelijk boek waarbij ik niet veel hoefde na te denken. En dat hoefde bij dit boek zeker niet. Wat een heerlijk boek om te lezen met verstand op nul.. Een echt lekker zomerboek!

Ik vond een leuk boek om te lezen met een makkelijk verhaallijn. Toch is er ook een spannings element doormiddel van de ex-geliefden (ja, meervoud) van Darcey. Het is echt Brits-Engels verhaal die zich zowel op het platteland als in de Engelse en Ierse steden afspeelt. Wat ik ook fijn vond is dat je jezelf kan herkennen in Darcey, ze is heel menselijk. Ze is lekker klunzig a la Bridget Jones iedereen kent toch het gevoel van "ware" liefde?

Het boek was zeker geen tegenvaller en ik ben er dus ook erg over te spreken. Lekker lezen als je in een dipje zit of als je gewoon van chicklit's houdt!



BSN: 9044325760
BLZ: 400 bladzijden
Verkrijgbaar bij: bol.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten