15 aug 2012

DAILY: 14/08/2012

Gisteren was een drukke dag. Dat is ook wel te zien aan mijn to do-list. Beste vriendinnetje was jarig, er moest geblogt worden en ik moest voorbereidingen treffen voor de mini verbouwing van de volgende dag. 's Middags werd het een kamer ordenen aangezien daar mijn bureau heen werd verplaatst en daarna zouden we uiteten gaan met oma. Daarna ging ik nog aan de slag met het leren van mijn auto-theorie en was ik blij dat ik om kwart voor negen op de bank kon ploffen.

Ik had in de planning om een rechtbank-programma te kijken op tv maar dat haalde ik dus echt niet. Niet na de slopende dag die ik achter de kiezen had. De dag sloot ik dus af op de bank, waar ik in slaap viel en pas na elf uur weer wakker werd. Een vermoeiende maar leuke dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten