17 aug 2012

DAILY: 16/08/2012

Het was een rustig-aan-dagje. En wat zijn dat soort dagen fijn. Langzaam aan wakker worden, vriendlief naast je zien liggen, klaar maken voor het ontbijt en genieten van de lekkere broodjes. Na wat kletsen, TV kijken, blogs lezen en taart eten de ronde doen. Naar het grofvuil, langs de bank en op naar het postkantoor. Waar je bij die laatste in de aangrensende Primera té véél tijdschriften koopt. Maar dan ook echt héél véél. Maar hé, het is vakantie!

's Middags, als ik door tijdschriften aan het bladeren ben, kwam oma. Of we gezellig een saladetje wilde gaan eten? Ja, natuurlijk. Voor mij werden het carpaccio en een salade. Er zijn maar twee restaurants waar ik carpaccio eet. En dat is dus daar. Streeder in Oegstgeest.

Eenmaal thuis gekomen kreeg ik een w'appje van beste vriend. Over morgen. Of 'ie nog kon komen. Van het één kwam het ander en opeens zat hij 's avond al bij ons aan tafel. En morgenavond weer. Wat wil je nog meer? Onverwachts uiteten en onverwachts bezoek van beste vriendje. Uiteindelijk viel ik natuurlijk op de bank in slaap (zoals ook elke vrijdagavond, dus hij is er wel aan gewend) maar het was een top dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten