25 okt 2012

DAILY: it's (almost) the most wonderful time of the year

Gisteravond. Tuincentrum in de buurt. Kerst "om de hoek". Gaat er een belletje rinkelen? De kerstshows zijn begonnen (in bijna alle tuincentra)! Bij het centrum bij mij in de buurt was er gisteravond een korting en we hadden nog wat dingetjes nodig.


Ik weet nog dat ik vroeger he-le-maal gek was op de shows. Ik heb altijd al een zwak gehad voor kerst en alles erom heen. Dit jaar is het zelfs zo erg dat ik het "oude" (lees: 1 jaar oud) kerstboompje kriijg van mijn oma, dat ik kleine kerstballetjes en slingertje heb gekocht en het boompje in december ga optuigen voor in mijn kamer! Excited me! Mijn kerst wordt ontzettend knus.

Vinden jullie de kerstshows van tuincentra ook altijd zo leuk? Of ben je geen die hard kerstfan?

En ja, terwijl ik dit stukje schreef luisterde ik naar onderandere: it's the most wonderful time of the year en driving home for christmas!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten