2 okt 2012

WISHLIST: cooking

Vandaag even iets anders. Terug naar één van mijn grote passies. Koken. Ik heb er de laatste tijd wat minder tijd voor aangezien ik weer 48 uur per week werk (stage + bijbaantje) maar ook ik heb een wishlist. Je raadt het al, ik ga héél hard sparen.


1. Kitchen-Aid mixer. Wie wil dit nou niet? Ontzettend handig voor het mixen van koekjesdeeg en browniemix.

2. Kijk dit schort! Ik heb zondag zoiets gekocht bij de H&M, in het groen met daarop "the macaron bakery" en macarons. Heb trouwens ook de bijpassende tafelloper gescoord!

3. Ik denk dat elke thuis-chef dit wel wil.. Ik wel in ieder geval! Een Moleskine-receptenboekje om alle lekkere ingrediënten en gerechten in bij te houden.

4. Blond Amsterdam! Ik ben verslaafd! Ik heb precies deze mok al voor mezelf maar ik ga zeker weten nog zo'n mok vragen voor Sinterklaas of Kerst.

5. Dit vind ik echt de schattigste theezeef ever. Als ik het goed heb is dit zeefje van Dille & Kamille, wat ook een van mijn favoriete kookwinkels is.

Ik moet mezelf echt in houden om niet meteen mijn salaris uit te geven aan alleen al de mixer. Hebben, hebben, HEBBEN!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten