23 okt 2012

NANOWRIMO: het aftellen is begonnen!

Nog maar een paar dagen en dan is het toch echt november. De (inter)national novel writing month. De maand waarin ik er weer 50.000 woorden uit ga persen. En ik twijfel. Héél heerlijk gezegt: de paniek slaat nu toch wel een beetje toe.

'Schat, ik ga weer meedoen aan NaNoWriMo.'
'Leuk lieverd. Ga je je verhaal van vorig jaar afschrijven?'

Nee, ik wil een nieuw verhaal beginnen. Dacht ik.


'Mam, ik ga weer meedoen aan NaNoWriMo.'
'Leuk kind. Ga je je verhaal van vorig jaar afschrijven?'

Nee, ik wil een nieuw verhaal beginnen. Of toch niet?

Ik had een klein idee voor een nieuw verhaal. Schreef het gisteren uit. Vond Vind het niks. Las de laatste paar bladzijdes van mijn verhaal van vorig jaar over. Ben nog steeds enthousiast.

Ik denk dat ik mijn keuze heb gemaakt. Doe jij ook mee aan NaNoWriMo? Ik ben prinsesje-kim daar, zou het leuk vinden met writingbuddies te zijn!

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk!! Ik ben heel benieuwd naar je verhaal!! Ik ga denk ik niet meedoen, heb het gewoon te druk, maar het is wel een doel om OOIT mee te doen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, ja ik weet dat het er aan zit te komen en ik wil eigenlijk echt héél graag weer meedoen. Maar ik haal het telkens niet. En dat komt vooral om het feit dat ik altijd begin zonder een idee te hebben van te voren voor mijn verhaal. Ik begin gewoon wat te schrijven en dan zie ik wel haha.
    Heel veel succes in ieder geval :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga denk ik wel weer een poging wagen, maar ben er nog niet 100% over uit.

    BeantwoordenVerwijderen