11 feb 2013

PERSONAL: #6


Wat een week, wat een week. Dit was mijn eerste week school in tijden dus 's avonds was ik vaak zo moe dat ik geen kracht meer had om een artikel te schrijven en te plaatsen.

Ik ben nu weer helemaal in mijn element dus voor deze week voorzie ik geen problemen. Laten we beginnen met lezen: ik heb deze week Het chalet van Suzanne Vermeer uitgelezen. Wat een boek! Review komt later deze week online. Op dit moment lees ik Harry Potter en de geheime kamer van J.K. Rowling. Voor valentijn heb ik een boek gekozen met liefdesthema: Delirium Amoris van Lauren Oliver, deze zal ik na Harry Potter lezen. Heb jij nog een speciaal boek uitgekozen om rond valentijn te lezen?

Zoals ik al eerder heb gezegd heb ik niet veel geblogd de afgelopen week, er is naast mijn personal week overzicht alleen een happy list online gekomen. Voor deze week heb ik wel een aantal artikelen gepland: een review over Het chalet van Suzanne Vermeer, een review over de body lotion voor onder de douche van Nivea en een inspirerende quote. Wel kwamen er een aantal artikelen online op mijn kookblog: recept voor verschillende tapashapjes, een heerlijke pavlova met zomerfruit (echte aanrader) en een heerlijke maaltijd met kip en garnalen met rijst!

Ja, en dan afvallen. Ik heb mezelf afgelopen week niet gewogen want na al die gebakjes, McDonals en dergelijke durfde ik het echt niet aan. Zondag gooide ik pas het roer om want op maandag beginnen met afvallen werkt natuurlijk nooit. Deze week staan er een aantal leuke dingen op mij te wachten: valentijnsdag! Vriendlief en ik gaan er zondag een leuk dagje van maken met z'n twee. Ik heb volgende week lekker (alweer) een weekje vakantie en dan ga ik ook aardig wat leuke dingen doen. Ik heb er zin in!

Ga jij nog wat leuks doen deze week (voor valentijnsdag)?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten