7 mrt 2013

BLOG HOP: #2

Elke maand organiseerd Joany van Craving Pages een blog hop. Vorige maand was de eerste editie maar deed ik niet mee (de reden weet ik niet eens..). Gelukkig verscheen er afgelopen zondag weer een blog hop-artikel op één van mijn favoriete boekenblogs en besloot ik er dit keer wel mee aan de slag te gaan. Wel stel ik mezelf voor een moeilijke opdracht, namelijk het volgende:


Academicus Vampyrus - Rachel Mead:
Boeken met vampieren kunnen weldegelijk leuk zijn en hoeders héél leuk!

Haar naam was Sarah - Tatiana de Rosnay:
Je moet soms diep in het verleden graven om het heden te begrijpen.

Inwijding - Veronica Roth:
Sommige mensen ijn gewoon goed in alles en anderen hebben maar één talent. Helemaal niet erg!

Delirium Amoris - Lauren Oliver:
Liefde is echt het mooiste wat er bestaat.

Julie & Julia - Julie Powell:
Een boek kan slechter zijn dan de film, eye opener!

De 100 jarige man die uit het raam klom en verdween - Jonas Jonasson:
Iedereen die zei dat dit een goed boek was, was een leugenaar.

De bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine - Ransom Riggs:
Ja, ook iemand ouder dan 6 jaar vindt "plaatjes" in een boek leuk!
Mensen die anders zijn, zijn niet per definitie eng.

Goede tijden, slechte tijden - Susan Stam:
Hoeveel er ook in je leven gebeurt, het komt altijd op z'n pootjes terecht.

Georgia's kooklessen - Jenny Nelson:
Volg je dromen!

Het chalet - Suzanne Vermeer:
Iemand waarvan je denkt deze goed te kennen kan ontzettend veranderen.
Nederlandse "thrillers" zijn leuk!

Tot zover mijn bijdrage aan de bloghop van deze maand, op naar de volgende!

2 opmerkingen:

  1. Ik moest echt hardop lachen bij je opmerking over de honderdjarige man. Ik ben het er ook helemaal mee eens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enkele diepere lessen die de basis van het leven zijn. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen