18 mrt 2013

PERSONAL: #11


Afgelopen week las ik wel wat maar niet genoeg om Matched - Ally Condie uit te lezen. Wel kocht ik twee boeken: Breek me - Tahereh Mafi en Zielen - Stephanie Meyer aangezien de film van dit boek volgende week al in de bioscoop draait. Dankzij dat feit heb ik besloten om na Matched meteen te beginnen in Zielen want ik heb al trailers van de film gezien en hij lijkt me fantastisch! Ik wil, als echte lezer, natuurlijk eerst het boek lezen maar met al het spektakel en alle goede reviews die ik heb gelezen móét dat wel snel gaan. Heb jij Zielen van Stephanie Meyer al gelezen?

Wat is hier de afgelopen week hier online gekomen: mijn review van Lauren Oliver's Delirium Amoris, de leukste worksheets die ik ken (1), ik deelde mijn februari wrap-up & maart TBR met jullie, mijn quilty pleasures op Nederlands tv-gebied en een mooie quote. Ik heb er voor gekozen om op zondag niets online te laten komen. Dit geeft voor mij meer rust en dat geeft jou de kans om rustig de artikelen te lezen waar je nog niet aan te bent gekomen!
Wat is er de laatste week online gekomen op mijn kookblog: de afgelopen week heb ik maar één artikel online laten komen namelijk het recept van een Weight Watchers verantwoordelijke spaghetti bolognese (2)!

What's coming up hier: een must-reads artikel, een artikel over de wenskaartenboxen van de Hema (3) en ik ga mijn favoriete theesmaken met jullie delen. Op mijn kookblog kan je het volgende verwachten: een recept voor heerlijke Vietnamese broodjes (4) en een eetervaring bij Van der Valk Sassenheim. Ik ga deze week proberen eigen eierkoeken te maken dus hopelijk daarover later meer op mijn blog!

Ja, afgelopen week ben ik 1 kilo afgevallen! Het gaat echt ontzettend goed. Ik ben nu drie weken bezig met afvallen en ik ben al 2,5 kilo kwijt. Waarschijnlijk deze of volgende week wat informatie over Weight Watchers hier. Ik wil wel kwijt dat als je denkt aan wat kilo's kwijt raken dat dit dieet misschien ook wat voor jou is. Ik ben het weekend twee keer uiteten geweest (5) en heb lekker genomen waar ik trek in had. Honger (of trek) ken je niet met Weight Watchers en dat is wat het zo fijn maakt voor mij.

Hoe was jouw week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten