4 mrt 2013

PERSONAL: #9


Om maar direct met de deur in huis te vallen: ik heb Delirium Amoris van Lauren Oliver eindelijk uit! Wat een verhaal! Vorige week ben ik ook naar de bibliotheek geweest en heb daar een aantal young adult boeken opgepikt waaronder Matched van Ally Condie (1) welke ik op dit moment aan het lezen ben. Ik ben nog niet héél ver maar tot nu toe is het een leuk verhaal. Toen ik me helemaal op het boek van Oliver richtte werd ik door het verhaal uit mijn leesdip gesleurd. De afgelopen maand is het een treurige leesmaand geweest maar ik hoop dit in maart goed te maken. Fingers crossed!

Wat ik helaas nog niet kan zeggen is dat ik uit mijn blogdip ben. Ik schaam me dood. Ik zal zelfs geen excuses verzinnen (behalve dat ik het veel te druk had met school..)! Ik heb deze week nog wel een avondje heerlijk achter de laptop gezeten voor wat artikels (2) maar deze waren voor mijn kookblog. Het enige artikel dat deze week hier verscheen was een verslag van de Huishoudbeurs en mijn ontmoeting met Astrid Harrewijn. Op mijn kookblog kwamen maar twee artikelen online namelijk een recept met mijn foodpakket van Go Tan en mijn versie van de salade kip en gamba's (3). Hier kan je ook nog mijn gastblog lezen op de kookblog van Pien.

Deze week ga ik het helemaal anders aanpakken want nadat ik dit artikel heb afgeschreven schrijf ik er direct twee achteraan voor de aankomende dagen. Ook ga ik tijd plannen waarin ik met mijn blog bezig kan zijn. Foto's maken, artikelen schrijven en filmpjes opnemen. Als onderdeel van dit plan ga ik een planner bijhouden waarin ik ideeën kan noteren en per dag een artikel inplan. Deze week te verwachten: een happy list (4), een blog hop (boekgerelateerd), een review van de Nivea bodylotion onder de douche (goh, alweer Kim?) en nog veel meer! Mijn streven is 7 artikelen per week..

Week 1 van mijn Weight Watchers avontuur verliep goed (5). Ik kan gewoon rustig druiven eten terwijl mijn vriend naast me héél véél lekkers naar binnenstopt en ik kwijl niet eens bij dat aanzicht! Maandagochtend is mijn weegmoment en deze week ben ik al 6 ons afgevallen, ik ben tevreden hoor. Naast je aantal punten die je dagelijks mag gebruiken heb je ook nog een weekextra van 49 punten. Gisteravond ben ik uiteten geweest voor mijn opa's verjaardag en heb ik lekker gegeten wat ik lekker vond. Deze week heb ik maar 10 punten van mijn weekextra gebruikt en verder mezelf alleen aan mijn dag punten gehouden. Heb ik trek? Neem ik een appel of een banaan. Ik heb geen honger en raakte vrijwel meteen gewend aan de kleinere porties. Dit is goed vol te houden. Nu op naar volgende week!

Hoe is jouw week verlopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten