15 mrt 2013

PERSONAL: quilty pleasures (TV)

Iedereen heeft wel quilty pleasures, niet waar? Vandaag deel ik die van mij op Nederlands tv-gebied. Laat ik het kort houden en gewoon beginnen!


Goede tijden, Slechte tijden: wie kent het niet? Vroeger wilde ik altijd wel kijken maar kon het niet (8 uur journaal op NL1 waar mijn vader naar keek) maar sinds ruim 3 jaar geleden ben ik hooked!


Huisje Boompje Barbie: hierover hoef ik denk ik niet te veel uit te leggen want iedereen kent Barbie en Micheal wel. Ik schaam me bijna dat ik dit zeg maar het zo heerlijk vermakelijk. Als ik dit kijk lig ik de hele tijd dubbel van het lachen. Geef maar toe, jij vindt het stiekem ook best leuk!


Cheat on me: een redelijk nieuw programma waarin 10 stellen (waaronder een homo- en een lesbischstel) een wedstrijd aangaan waar ze €35.000,- mee kunnen winnen. Elke aflevering worden er twee mensen aan elkaar gekoppeld en wie bij de meter de beste score behaalt krijgt informatie over de echte stellen. Dit is zo'n genant programma dat gewoon verslavend is om naar te kijken.


Echte meisjes (& jongens?) op de prairie: na o.a. echte meisjes in de jungle en echte meisjes opzoek naar zichzelf zijn is het programma weer terug. Dit keer geen Britt maar wel Michella is er wel. Hoe dat gaat? Net als in de jungle, heerlijk histerisch! En de jongens, de nieuwe touch in het programma, maken het net weer wat anders. Ik heb echt een zwak voor Ricardo (Rachel).

Welke Nederlandse series vind jij leuk en welke kan je me aanraden naar aanleiding van dit lijstje?

1 opmerking:

  1. Tussen kunst en kitsch, midsomer Mulders, wie is de mol . Koffieleut

    BeantwoordenVerwijderen