25 mrt 2013

Personal update #12

Warning! Dat is een andere opzet dan dat je gewend bent van mijn wekelijks update. De komende weken zal ik waarschijnlijk nog een aantal keer wisselen want ik wil te weten komen wat jullie het fijnste vinden. Terug naar het oude zal ik waarschijnlijk niet, dat was veel te veel tekst!
Ik had deze week niet echt inspiratie om een mooie collega te maken en vond alleen deze foto allesomvattend. Volgende week hopelijk beter en staat hier weer gewoon een leuke fotocollage!

Lezen:
- De afgelopen week heb ik eindelijk Matched van Ally Condie uitgelezen en kon ik beginnen in Zielen van Stephanie Meyer. Helaas had ik het zo druk met de blog dat ik nog niet veel heb kunnen lezen maar hopelijk komt daar na de Pasen verandering in. Ik ben in elk geval héél benieuwd naar dit verhaal!

Persoonlijk:
- Het was weer maandag-weeg-dag en wat denk je? Ik ben alweer 1 kilo afgevallen! Yeah voor Weight Watchers!

- Deze week was ik veel onderweg. Ik ging naar de markt bij mijn in de buurt, kocht nog meer wenskaartboxen en haalde mijn gerepareerde tas op.

De blog:
- Ik heb erg veel tijd besteed aan mijn blog en onder andere kwamen de volgende artikelen online: ik schreef over de leuke wenskaartboxen van de Hema, de eerste versie van nieuwe serie Must Reads en mijn review van Matched van Ally Condie.

- Zoals ik hier al vertelde ben ik druk bezig met mijn blog. Ik heb een domein gekocht, Anouk is bezig met een logo en zo mogelijk een nog mooiere lay-out. Als het goed is heeft zij dit allebei uiterlijk 31 maart klaar en kan ik fris de maand april in. Ik houd jullie op de hoogte!

- Dit weekend ben ik weer druk geweest met het inplannen van artikelen en je kunt het volgende verwachten: NOTD Essie Madison Ave-Hue, een leuke DIY en een What's in my little "make up"-bag video.

Hoe was jouw week? Laat weten in een reactie wat je van deze opzet vindt alsjeblieft!

1 opmerking: