29 apr 2013

Personal update #17


Wat niemand vooraf kon weten, was dat dit een hectische week zou worden! Maandag begon met het nieuws dat ik niet naar school kon door dreiging van een schietpartij (ik zit in Leiden op school). Dat was een dagje "thuis blijven". 's Ochtends ging ik met mijn moeder mee naar haar werk en 's middags haalde Guido mij op van huis voor een middagje bij hem. Toen in de avond bleek dat de scholen de volgende dag gewoon weer open ging was dat toch wel even een spannend moment. Dinsdag op school ging alles gewoon weer rustig zijn gangetje, alleen met wat extra beveiliging van politie.
 
Op woensdag was dat wel even anders. Alle politiebusjes op het plein waren ingeruild voor maar één (!) agent, want "de dreiging was afgenomen". 's Avonds ontspande ik bij vriendlief die een heerlijk 3-gangen menu had voorbereid. En hoe sluit je de dag beter af dan met Danni Lowinski?! Donderdag was een "gewoone" schooldag want degene die had gedreigd met een schietpartij zat in Costa Rica nota bene. Die avond heb ik lekker gerelaxed op de bank met mijn boek en heb ik wat artikeltjes geschreven voor deze week.
 
Vrijdag na school en werk, ging ik samen met mijn oma en moeder naar Noordwijk voor een lekker broodje shoarma en om een beetje te winkelen natuurlijk! Zaterdagavond keek ik Langs de Leeuw en genoot ik stiekem alvast van een echte oranje tompouce. Nou ja.. het moest een oranje tompouce zijn, alleen hadden we de verkeerde gekregen! Zondag de laatste hand leggen aan wat dingetjes die echt gedaan moesten worden en heb ik gezellig met mijn vriend een film gekeken. Op naar een heerlijke week vakantie!
 
Feitjes:
  • Ik heb me nog niet gewogen voor deze week terwijl dit artikel online komt, maar ik laat jullie de stand van zaken weten in een artikel van aankomende week.
  • Behalve mijn blogje over het heerlijke eten wat vriendlief voor mij kookte heb ik ook geschreven over: de quote 'Today is a new day', snailmail (P)inspiratie en over het boek Een wereld zonder hemel van Veronica Rossi.
  • Je kunt deze week onder andere het volgende verwachten: mijn antwoord op de vraag van de bloghop van deze maand, een mindstyle artikel en een groter de groot fotoverslag van een vakantiedag!
Hoe was jouw week?

1 opmerking:

  1. je, wat akelig zo'n dreiging op je school. Blij dat dat inmiddels voorbij is.

    BeantwoordenVerwijderen