9 apr 2013

Project Life | #1

Vanaf vandaag ga ik eens in de zoveel tijd foto's van mijn Project Life album met jullie delen. Sommige weten wat Project Life is, anderen niet. Hoor jij bij de laatste groep? Klik dan hier voor uitleg! Deze artikeltjes zullen vaak kort maar krachtig zijn met alleen wat foto's en een korte tekst.

Helaas is de kwaliteit van de foto's slecht (donker en wazig), ik maakte de foto's 's avonds met mijn telefoon. Hier komt verandering in.. Beloofd!

Ik moet mijn draai nog een beetje vinden maar ik geloof erin dat het goed komt. Deze lay-out doet nogal druk aan maar dit komt omdat ik maar weinig foto's had. Volgende lay-outs zullen meer bestaan uit foto's en journaling (wat het nu ook heeft) en minder uit random stuff. Ik zal niet elke week mijn lay-outs laten zien maar waarschijnlijk eens in de paar weken zodat ik wat meer kan laten zien in één keer.

Wist jij al wat Project Life is? Zo ja, doe jij ook aan dit project?

1 opmerking: