16 mei 2013

Ik houd van Blond Amsterdam!


Sinds eerder deze week ben ik helemaal in een "Blond Amsterdam-mood". Ik kwam een foto tegen op facebook, bezocht de website en nu ben ik niet meer te helpen! Alles van Blond Amsterdam is zo ontzettend leuk..
Toen ik dus op de website keek, zag ik dat je bijvoorbeeld mokken kunt laten personaliseren. Oh Mijn God, dat wil ik dus echt wel! Ook moet ik binnenkort een nieuw paspoort halen dus dan móét ik wel zo'n ge-wel-dig paspoorthoesje en een leuke portemonnee en en en..
 
Ik heb Blond altijd al leuk gevonden maar ik ben nu in een kick en vind ik alles ontzettend leuk en wil ik alles héél graag hebben! Ik heb al een mooie collectie mokken (spaar sinds een tijdje de mokken van de 'a cup of blond' collectie en ik heb er een aantal uit de 'even bijkletsen' collectie) maar er kan altijd wel wat bij. Wat ik ook nog graag wil proberen zijn de badproducten en in het bijzonder de body mist.
 
Ik heb werkelijk nooit genoeg Blond! Vind jij de Blond-producten ook zo leuk?

1 opmerking:

  1. Ik vind het er erg leuk uitzien, maar ik heb er nooit iets van gekocht. Ik houd meer van rustiek en klassiek.

    BeantwoordenVerwijderen