24 mei 2013

Ik introduceer: De dit ben ik-week!

 
Vandaag introduceer ik de eerste themaweek op mijn blog ooit! Dat is, voor mij, meteen een heel speciale. Vanaf maandag aanstaande ga ik een hele week praten over mezelf. Klinkt een beetje egoïstisch, niet waar? Dat is helemaal niet de bedoeling hoor, want het gaat ook over jullie.
Maandagochtend beginnen we, zoals elke week, met een persoonlijke update. Ik ga de 'this is who I am'-tag doen, tips geven over hoe je jezelf kunt zijn en nog veel meer! Je kunt elke dag minimaal één artikel verwachten en wellicht een aantal dagen zelfs twee. Deze week brengt je niet alleen inzicht maar dus ook nog meer leesplezier!
 
Ik heb er ontzettend veel zin in en kan bijna niet tot maandagochtend wachten! Ik heb er ontzettend veel zin in en ik hoop jullie ook. Heb je nog vragen voor me? Stel ze gerust in een reactie of via Twitter, dan kan ik ze volgende week misschien beantwoorde in een post!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten