14 mei 2013

Review | The Fame Game - Lauren Conrad

Madison Parker, die we al kennen uit de L.A.Candy-trilogie, ruikt eindelijk haar kans om het lievelingetje van Amerika te worden als realityshow L.A. Candy een spin-off krijgt; The Fame Game.
Het enige probleem is haar tegenspeelster Carmen. Zij is opgegroeid in Hollywood en weet precies volgens welke regels ze het spel moet spelen om beroemd te worden…

Mijn mening over dit boek:
Heb jij met veel plezier de L.A. Candy-trilogie van Lauren Conrad gelezen? Dan is deze sequel trilogie zeker wat jij wilt lezen! The fame game-trilogie gaat verder met Madison en Gaby, welke beide ook bekende personages uit de eerste boeken waren. Daarnaast worden er ook twee nieuwe hoofdpersonen geïntroduceerd: Carmen, dochter van twee beroemdheden uit de muziek en Kate, een onbekend meisje die graag haar muziek wil laten horen.

Het boek wordt het meest uit het perspectief van Madison, Carmen en Kate geschreven maar de leuke stukjes over Gaby maken het goed dat zij geen "eigen" hoofdstukken heeft. Het verhaal begint altijd heel vlak maar naarmate het verhaal vordert, wordt het steeds leuker en gebeuren er steeds meer interessante dingen. Het laatste deel van de L.A. Candy-trilogie is zo ongeveer gestopt bij het feit dat Sophie (het zusje van Madison) hun echte verleden uit de doeken doet. Het is leuk dat er daarop verder geborduurd wordt in deze serie.

Het is leuk dat je met oude bekende en nieuwe personages ontmoet en dat het verhaal nieuwe wendingen neemt. Ik denk dat deze trilogie goed te lezen is zonder dat je de vorige boeken hebt gelezen maar dat het wel leuker is als je ze wel gelezen hebt! Het is een fijn boek om te lezen op het strand tijdens een vakantie of in het zonnetje op je balkon. Als je van realityprogramma's houdt zoals The Hills of The City dan is dit zeker wat voor jou!

Dit boek krijgt van mij: 4/5 sterren
Genre: YA chicklit
ISBN: 9020679570