30 mei 2013

#throwbackthursday


Dit artikel is onderdeel van 'De dit ben ik-week' op deze blog. Meer informatie over de themaweek is hier te vinden! Vandaag deel ik een aantal oudere foto's van mezelf. 

Het is al een tijdje geleden dat ik in aanraking kwam met #throwbackthursday op Twitter en op Instagram. Een leuke hashtag waarin mensen foto's uit de oude doos delen met een kort verhaal erbij. Vandaag ga ik hetzelfde doen met vier foto's die zijn gemaakt in 2008 tot en met 2011. Ik ben, vind ik zelf ten minste, niet veel veranderd! Let's hop right into it.. 
Deze foto van mij is in ongeveer juni/juli 2008 van mij gemaakt. Mijn beste vriendinnetje was een paar dagen geweest maar aan alles komt een einde.. Hier zijn we op het station zodat ik haar kan uitzwaaien!
Hier staan mijn moeder en ik ons te make-upen voor een kerstdiner op tweede kerstdag in 2009. Ik heb nog steeds die dikke hamsterwangetjes met kuiltjes als ik lach!
Zoals je waarschijnlijk wel weet ben ik een ontzettend theeleut en boekenworm.. Het was een donkere decemberavond in 2010 en ik nestelde me met een thriller van Suzanne Vermeer op de bank. Heerlijk!
Dit is één van mijn favoriete foto's van de afgelopen jaren, omdat het mijn persoonlijkheid reflecteert. Ik lach wat staat voor vrolijkheid, mijn losse houding laat zien dat ik een open boek ben en het licht dat half op me valt is de manier waarop ik in het leven sta. Deze foto maakte mijn vriend, op een mooie dag in oktober 2011, van mij.

Had jij al eens gehoord van #throwbackthursday en wat is jouw favoriete foto?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten