1 jun 2013

Dankjewel, lieve..


Dit artikel is onderdeel van 'De dit ben ik-week' op deze blog. Meer informatie over de themaweek is hier te vinden! Vandaag wil ik graag een aantal mensen bedanken.
Ik geloof er heilig in dat de mensen die je ontmoet jou vormen als persoon. Dat is ook de reden voor dit artikel, want ik wil vandaag graag een aantal mensen uit mijn leven bedanken.

Lieve mama, natuurlijk wil ik jou als eerste bedanken! Je bent er altijd voor me geweest (en nog steeds) en ondanks dat ik wel eens op je vit, houd ik ontzettend veel van jou.

Lieve vriendlief, jij bent ook zeker niet te missen in dit lijstje. Als er één iemand is die het goed met me uithoud en die me steunt in al mijn gekkigheid.. dan ben jij het wel! Weet dat ik van je houd en dat ik niet kan wachten op alles wat ons nog te wachten staat.

Lieve familie, jullie zijn zo belangrijk voor mij. Oma en opa, you rock! Petra en Richard, jullie zijn mijn surregaat- vader en moeder en Cliff is als mijn broertje. Wat zou ik zonder jullie moeten?!

Lieve Pepijn en Bente, als mijn beste vrienden kan ik jullie niet overslaan. Pepijn, jij bent al meer dan 14 jaar mijn bestie en een leven zonder jou kan ik me niet meer voorstellen! Bente, door jou was mijn middelbare schooltijd de beste en ondanks dat we elkaar niet vaak meer zien, zit je nog steeds diep in mijn hart!

Lieve volgers, last but not least wil ik jullie natuurlijk ook bedanken. Niet alleen voor het feit dat jullie mij lezen maar ook voor de inspiratie en kracht die jullie me geven. Ik beloof plechtig: zelfs in het bejaardenhuis zal ik blijven bloggen.

Wie zou jij willen bedanken en waarom specifiek die persoon?

2 opmerkingen:

  1. Lieve schat bedankt, je bent mijn allessie. Koffieleut

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de lieve boodschap
    Richard petra en cliff

    BeantwoordenVerwijderen