18 jun 2013

Personal | late night koekjes disaster


Disclaimer: dit artikel is eerder deze week al verschenen op mijn foodblog!
Oke, vrijdagavond bedacht ik dus dat het wel leuk zou zijn om koekjes te bakken. Dat het deeg minimaal een uur moest rijzen.. daar had ik niet bij stil gestaan. Onderhand was het al half 10 voordat ik ging kneden en dan nog rijzen? Ik geloof niet dat ik dat de vorige keer ook heb gedaan!

Dus, van het één kwam het ander en toen alles gekneed was, wilde ik rollen maar dat ging dus niet (echt). Het hele boeltje plakte natuurlijk aan alle kanten. Toch maar even in de koelkast dan. Nadat het een half uurtje had gestaan probeerde ik het opnieuw. Hetzelfde probleem. Zucht! Ik kan hier zó gefrustreerd van raken. Ik ben een echte Julie (Powell, bekend van haar blog/boek/film Julie & Julia) met mijn eigen meltdown's..

Hoe het afliep met de koekjes? Van het één kwam niets! Bijna anderhalf uur later was het deeg nog te klef en plakte het nog aan de roller. En, stomme ik, had er ook nog eens over getweet. De volgende dag iedereen op werk: 'Mmm, kom maar op met die koekjes!'

Heb jij dat ook wel eens.. dat je iets wilt doen, maar dat het niet lukt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten