3 jun 2013

Personal update #22


Maandag startte 'de dit ben ik-week' hier maar buiten het schrijven van artikelen heb ik ook nog andere dingen gedaan. Ik moest maandagmiddag naar fisiotherapie, 's avonds was het weer knutseltijd en keek ik naar: lust, liefde of laten lopen. Een ontzettend slecht maar vermakelijk programma! Dinsdag moest mijn moeder wat in Sassenheim hebben waar we een heerlijk ijsje aten bij de ijssalon, mmm. Het was zo lekker zonnig dat we besloten naar Van der Valk te gaan om daar op het terras te zitten (waar ik Een weeffout in onze sterren uitlas), ook hebben we een salade gegeten waar ik hier een eetervaring over schreef.

Woensdag had ik een korte schooldag waarna ik 's middags op de bank crushte met Het verraad van Nathalie Hargrove van Lauren Kate (mijn eerste e-book ooit gelezen). 's Avonds keek ik Danni Lowinski, mijn favoriete woensdagavond programma, en ging optijd met mijn boek naar bed. Donderdag was alweer een korte schooldag en moest ik naar de fisio. Na een broodje in de avond vertrokken we naar Tineke Schouten in de Schouwburg. Het was ge-wel-dig!

Vrijdag werkte ik en keek ik met beste vriend naar Night at the museum II. Zaterdag ging ik na het werk op bezoek bij familie in de buurt en las ik nog wat in Lokroep - Amanda Hocking (ik ben op de leestour, yeey). Zondag was het al vroeg mooi weer en haalde vriendlief me op voor een middagje bij hem. Het was koopzondag dus we lunchte met een ijsje en "winkelde" nog wat. 's Avonds aten we bij mij thuis (recept vanavond op mijn foodblog) en keken we een film terwijl ik wat artikeltjes schreef voor mijn blogs.

Feitjes:
  • Ik ben eindelijk weer eens afgevallen, 7 ons!
  • Afgelopen week was het 'de dit ben ik-week' en hier kun je alle links naar artikels terug vinden.
  • Deze week kan je het volgende verwachten: een review van Een weeffout in onze sterren - John Green, een mindstyle artikel en mijn lente/zomer wishlist.

2 opmerkingen: