10 jun 2013

Personal update #23


Maandag begon met school, daarna een bezoekje aan de fisio en 's avonds (zoals elke maandag) knutselen met mijn moeder en oma. Niets spannends dus.. Dinsdag kwam mijn moeder met het nieuws dat de NTI 40% korting geeft op cursussen en aangezien ik al een aantal jaren wil leren kalligraferen was dit misschien hét moment? Ik bestelde de cursus met retour verlening van een maand (eerst even kijken of het wat is natuurlijk), blij!

Woensdag had ik mijn half jaarlijkse bloeddruk check en alles was goed. De avond bracht ik door bij vriendlief en keek ik, zoals elke woensdag, Goede tijden en Danni Lowinski. Heerlijk! Donderdag weer een sessie bij de fisio en ik las in de middag Lokroep van Amanda Hocking uit. Nadat ik het korte verhaal van Lisette Jonkman las, keek ik Buch in de bajes II. Je kent het vaste donderdagavond ritueel..

Vrijdag na werk kwam beste vriendje weer en zaterdagavond ging ik met vriendlief lekker een ijsje halen. Mmm, wat beter te doen als het zonnetje schijnt en je hebt een vrije avond? Zondagochtend stond ik al vroeg op en leerde ik al om half 9 ondernemingsrecht (heb vandaag examen, fingers crossed), ging ik met mijn moeder en oma naar een aantal woonwinkels en bracht ik de middag door bij mijn vriend. 's Avonds hebben we "ge-bbqed" binnen en keken Guido en ik naar Letters to Julliet. Het weekend sloot ik af met een paar hoofdstukken uit Crossed van Allie Condy!

Feitjes:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten