5 jun 2013

Wishlist | lente op Zalando.nl

 
Dit artikel is geen advertorial!
 
De afgelopen paar dagen heeft het zonnetje zich einde laten zien. Dat werd tijd zeg! Ik weet niet hoe het met jullie zit maar mijn shoppinghart gaat sneller slaan van dit weer. Wat is er nu leuker dan nieuwe kleding kopen voor het seizoen? Ik nam een kijkje op Zalando.nl en heb héél véél leuke dingen gezien.
 
De bikini vind ik zelf heel leuk omdat het topje "dubbel draagbaar" is en het twee broekjes heeft! De tas en sandaaltjes vind ik gewoon heel schattig, net als de oorbelletjes. Het dekbed wil ik echt heel graag, hij is zo gaaf! Wat wil jij nog kopen voor het lente/zomerseizoen? 

Superdry €74,95 - Skiny €29,95 - Skiny €29,95 - Mai Piu Senza €69,95 - Ted Baker, €44,95 - Pieces €19,95 - Herding €45,95 - Oilily €89,95 

2 opmerkingen: