25 jul 2013

De winter is werkelijkheid, de zomer is illusie.


Als ik eerlijk ben: ik vind de herfst, winter en lente de fijnste seizoenen. De herfst, omdat het begint af te koelen in Nederland en ik vind het fijn om de regen tegen de regen te horen tikken. De winter, omdat ik van de feestdagen houd en dan lekker met een kop thee onder een dekentje kan zitten (doe ik toch altijd wel, maar voor het gevoel..). Als laatste de lente, omdat de bloemetjes dan hun kopjes opsteken en het weer wat beter wordt. De zomer is ook fijn hoor. Alleen dat heette weer..

De afgelopen paar dagen is het fantastisch weer geweest en velen hebben liggen bakken op het strand of in de tuin. In diezelfde tijd heb ik mijn liefde voor fotograferen hervonden, ik was 'm al een aardige tijd kwijt. Mijn opa vroeg of ik dinsdag foto's wilde maken van de tuin.. Ik had in tijden al niet meer echt gefotografeerd. Ik was gelijk de hele dag niet meer te stoppen!

 Geniet van de zomer, zolang het nog kan. In elk jaargetij zit iets prachtigs! 

1 opmerking:

  1. Ieder seizoen heeft zo zijn charme, maar van mij mag de temperatuur best wat graadjes lager.

    BeantwoordenVerwijderen