15 jul 2013

Personal update #28



Maandag begon als "thuis-werkdag" op het werk van mijn moeder. Ik begreep al snel dat bloggen op de computers daar niet echt een succes zou worden (hééél oude apparatuur en software uit de middeleeuwen), maar toen ik dinsdag besloot een ochtend thuis te blijven had ik niet zo veel zin in bloggen. Ik schreef alleen een artikeltje over de eerste Nederlandse Leesmarathon. 's Middags ging ik op pad voor nieuwe meubelen voor op het balkon bij mijn oma. 

Woensdag was de dag van mijn diploma uitreiking. 's Ochtends schreef ik weer een blogje (de spirit was ver te zoeken) en keek ik vooral veel YouTube filmpjes. Ik kwam een filmpje van een super leuk kapsel tegen en vroeg mijn moeder of ze die wilde proberen bij mij voor 's avonds. Nog geen 5 minuten later belde ze terug: ik had die middag een afspraak bij de kapper. Mijn haar werd gedaan, ik kleedde me om en ging samen met mijn moeder, achteroom en vriend naar school. 's Avonds, na een "hapje" en drankje, gingen we nog met een groepje de stad in! Donderdag was een rustig-aan-dagje. Ik wilde wel bloggen, maar was weer op kantoor dus dat kon niet.. In de loop van de middag kwam beste vriend en ach, we weten allemaal hoe dat gaat.

Vrijdag weer een rustig-aan-ochtend waarin ik weer niet kon bloggen (er zijn dus maar 3 artikeltjes verschenen de afgelopen week) en een middag werken. 's Avonds kwam beste vriend weer en keken we Benidorn Bastards U.S.A. en My Big Fat Gypsy Wedding. Zaterdagavond kwam mijn vriend voor een ontspannene avond en zondag idem dito. Eind van de middag naar mijn oma voor een lekker afhaal Chinees diner. Moet kunnen toch, op een zondag?!

Feitjes:
  • Nadat ik vorige week zo flink was afgevallen ben ik deze week door alle hapjes en het andere lekkers weer wat aangekomen: 5 ons!
  • Ik heb voor deze week mijn blog spirit weer gevonden dus verwacht verschillende boek reviews en een daily van vorige week woensdag.

1 opmerking: