22 jul 2013

Personal update #29

Maandag begon met een dagje "thuis-werken-op-mijn-moeders-werk", een bezoekje aan de tandarts en een gezellige avond met een vriend, vriendinnen en mijn vriend in Scheveningen. Lekker pizza eten en héél veel lachen! Dinsdag deed ik lekker rustig aan en begon mijn dag na het uitslapen. Een gezond ontbijtje, héél  veel opruimen en organiseren in mijn werkkamertje, even langs mijn vriend op werk en de rest van de dag lekker luieren op de bank..

Woensdag ontspande ik 's ochtends, want 's middags werkte ik in de slagerij. 's Avonds ging ik naar Guido, haalde we een ijsje en schreef ik twee artikeltjes. De volgende ochtend, donderdag dus, maakte ik een "boodschappenlijstje" en ging ik langs de Hema en de Blokker (hier deel ik wat ik heb gekocht in een korte haul video). Vriendlief en ik hadden geluk dat we 's avonds lekker bij mijn moeder konden aanschuiven voor heerlijke broodjes shoarma en salade.

Vrijdag ging ik al vroeg naar werk, want er was een grote catering die dag. Lekker gekookt en geholpen dus.. één van mijn favoriete dingen om te doen op werk! Geen avondje met beste vriendje, maar een blog avondje. Zaterdag een dagje werken en daarna relaxen op de bank. Zondag was het na het uitslapen en ontbijten tijd voor een kopje thee bij oma op het balkon. We hadden nog een cadeautje voor haar.. 's middags met vriendlief en 's avonds nog een fijne wandeling gemaakt door de wijk. Als je het mij vraagt: ik heb een geweldige week gehad!

Feitjes:

2 opmerkingen: