4 aug 2013

Leesmarathon update #6 + #7


Het is alwee voorbij! Waarom gaan alle leuke dingen altijd zo snel? Niet leuheuk.. maar ik kan wel vol trots melden dat ik (weleens waar op het nippertje) mijn doel heb gehaald: 4 boeken. Zaterdag heb ik grotendeels met mijn e-reader in de hand doorgebracht. 

's Ochtends voor en na het ontbijt en 's middags nadat ik even weg was geweest. Ik maakte pauze voor een aflevering van Baantjes op de Belg en een kijkje achter de schermen bij Midsumer Murders. Love me some good crime! 's Avonds weer op de bank, e-boek in de hand, evenals in bed. Vandaag las ik lekker in de schaduw op mijn ligbank in de tuin, voor en na een zondagsontbijt, en las ik net op tijd The look - Sophia Bennett uit. 

Wat ik het meest zal missen? De leuke gesprekken en contacten op Twitter (@kimperk), het vele lezen en natuurlijk de leuke updates op de boekblogs! Als je hebt meegedaan: hoe is het jou deze week vergaan? Zeg eens, wanneer is de volgende Nederlandse leesmarathon.. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten