5 aug 2013

Personal update #31


Zoals je elke dag hebt kunnen lezen, deze week stond in het teken van de eerste Nederlandse leesmarathon! Elke dag plaatste ik een update waarin ik vertelde wat ik de dag ervoor had gedaan en hoe het lezen me was vergaan. Op maandagmiddag vertelde ik over mijn doel en welke boeken ik wilde lezen.. Hier nog even een korte samenvatting van afgelopen week!

Maandag begon het feest, 12.00 precies en startte ik in Miss Communicatie van Astrid Harrewijn. Die avond at ik bij mijn oma en ik vond dat dat lezen véél te langzaam ging bij mij. Sommigen hadden al een boek uit en ik nog niet.. Dinsdag moest ik een stoel bij de winkel ophalen voor mijn oma en ging ik 's avonds BBQ-en bij mijn opa en vriendin. Ik las tussendoor maar mooi boek 1 uit en belandde met Bram Moszkowicz in bed (met zijn nieuwste boek natuurlijk). Ik las niet één maar twee boeken uit op een dag!

Woensdag ging ik winkelen in de buurt, begon ik in Spring maar achterop van Sarah Dessen en kwam mijn vriend langs voor een avondje samen. Donderdag voelde ik me niet zo lekker maar las ik toch nog wat, maar helaas niet mijn boek uit.. Zou ik mijn doel wel halen op deze manier? Vrijdag lukte dat overigens wel, het boek-uitlezen-gedeelte, nadat ik 's middags luxe uit lunchen was geweest en begon ik in boek nummer 4: The Look van Sophia Bennett!

Zaterdag was een redelijk rustig-aan-dagje met een broodje eten in de buurt en héél véél lezen. Zondag eveneens: ik las buiten de laatste hoofdstukken van het e-boek en behaalde op het nippertje (iets voor 12.00 uur) mijn eigen challege.. het lezen van 4 boeken was me gelukt. 's Avonds ging ik met mijn vriend mee, want morgen (of eigenlijk vandaag) gaan we een stedentripje Maastricht doen!

Feitjes:
  • Ik las deze week 4 boeken uit, terwijl ik er gemiddeld in een goede week 2 lees..
  • Mijn paginateller stond eind van de marathon op: 1126 bladzijden!
  • Niet deze, maar volgende week kun je alle recensies hier op de blog terug vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten