12 sep 2013

Books | Marry, Kiss, Cliff tag!


Ik ben eindelijk terug in booktube-land! Vandaag doe ik de populaire Marry, Kiss, Cliff tag!

De bedoeling van deze tag: kies het aantal rondes die je wilt spelen (ik deed er 3), per ronde heb je 3 personages uit boeken nodig. Je kunt er voor kiezen om zelf een samenstelling te maken van de personages waaruit je gaat kiezen of je schrijft alle namen op briefjes en trekt deze willekeurig uit een potje (zoals ik heb gedaan). Het lijkt makkelijker dan het is..

Het staat iedereen vrij deze leuke tag over te nemen, maar ik tag Joany van Craving Pages!

2 opmerkingen:

  1. Dit is zo'n leuke tag. Ik heb hem ook gedaan maar dan in de vorm van de 'Liefde, Lust of Laten' Tag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee. Koffieleut

    BeantwoordenVerwijderen