9 sep 2013

Personal update #36


De eerste echte schoolweek zit er op! Maandag besteedde ik van half 12 tot 5 uur 's middags aan huiswerk maken en zelfstudie, haalde ik nog een boek op in de boekenwinkel op school en hielp ik mijn oma met het maken van haar kerstkaarten (ja, kerstkaarten maken in de zomer..). Dinsdag begon de dag hetzelfde als maandag en zat ik in totaal 4,5 uur aan school. Gelukkig had ik in de avond tijd om te lezen en ging ik optijd naar bed.

Woensdag was mijn eerste echte schooldag (als in het volgen van werkcolleges) en werkte ik 's middags in de slagerij. Guido en ik verschoven onze "vaste date-avond" naar donderdag, wat mij alle tijd gaf om te lezen en YouTube-filmpjes te kijken. Hoe kun je beter ontspannen? Donderdag stond er een lange dag op de planning en keek ik 's avonds met Guido naar Mr. Poppers Pinguïns op TV. Eindelijk een dagje niet aan school besteden buiten schooltijd..

Vrijdag volgde ik hoorcolleges, werkte ik weer een aantal uur aan school en ging ik het weekend in met mijn boek, een kop herfstthee en kruidnoten! (ik ben een huge fall/wintertime mens, als je dat nog niet wist) Zaterdag was een super drukke maar gezellige dag op werk en vierde ik 's avonds de verjaardag van mijn beste vriendinnetje. Ik heb zondag bij vriendlief doorgebracht met héél véél lezen, nam ik eindelijk weer eens 2 booktube-filmpjes op en las ik nog véél meer! 

De afgelopen week:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten