30 sep 2013

Personal update #39



Maandagochtend begon met een bezoekje aan de autodealer. Samen met mijn moeder wachtte ik daar (de auto had een kleine beurt nodig) en las ik aardig wat bladzijden in mijn boek. Ik hoefde geen huiswerk meer te maken, want dat had ik de avond ervoor al gedaan dus kon ik lekker doen wat ikzelf wilde. Bloggen, lezen en YouTube filmpjes kijken.. 's avonds maakte ik een paar kerstkaartjes en keek ik mijn twee quilty pleasure programma's op TV! Dinsdag weer zo'n 'rustig-aan-dagje' waarin ik mijn boek uitlas, stoofpeertjes maken, een nieuw boek uitkoos (uit mijn TBR-jar)..

Woensdag ging ik na een dagje school en werk ontspannen bij Guido thuis. Goede tijden Slechte tijden en Dokter Tinus, dat maakt de mens blij! Donderdag ging ik samen met mijn moeder de stad in. Het is prijzen circus bij V&D, dus aten we daar een hapje en liepen we even een stukje winkelstraat. Al lange tijd zocht ik leuke laaren.. en die vond ik bij Manfield (rechts onder)! 's Avonds keek ik nog een klein stukje Hoe heurt 't eigenlijk en viel ik voldaan in slaap.

Vrijdag had ik een korte dag school, maar een lange dag studie. Ik maakte wat extra huiswerk en keek TV. Zaterdagavond had ik een verjaardag die nogal lang duurde.. dus zondagochtend was het uitslapen geblazen! Daarna sprong ik in de auto naar Guido, namen we wat filmpjes op (stay tuned voor woensdag), aten heerlijke roti en luisterde naar Coldplay. Een heerlijke week!

De afgelopen week:

2 opmerkingen:

  1. Best een leuke week gehad lijkt me. Koffieleut

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel Kim en leuke laarzen ! zie je morgen op school :) xx

    BeantwoordenVerwijderen