22 okt 2013

Books | mijn herfst reads


Dit artikel is onderdeel van de herfst week op deze blog!  

Het is, officieel alweer een tijdje, herfst en dat schreeuwt om 'herfstige reads'. De smaak qua boeken verschilt natuurlijk per persoon, maar ik houd van wat zwaardere boeken in deze tijd van het jaar. Letterlijk en figuurlijk, want de boeken zijn zwaar van stof en zwaar van gewicht. Ik zal geen TBR vaststellen voor de aankomende tijd aangezien ik weet dat ik me daar toch niet aan houd.. maar ik kan wel zeggen welke boeken ik graag wil lezen!

Bovenstaande boeken zijn boeken die een grote kans maken om gelezen te worden in de aankomende maanden. Het boek van J.K. Rowling kwam al meer dan een jaar geleden uit (en kocht ik op de datum dat 'ie uitkwam) en Breek me is zo'n boek die ik maar voor me uit blijf schuiven omdat ik eigenlijk niet wil weten wat er gebeurt (maar toch heel graag wel). De boekendief lijkt me zo heftig dat ik het niet in de zomertijd wil lezen omdat het me dan te droevig maakt voor de tijd van het jaar en hetzelfde geldt een beetje voor Prachtige Rampspoed.

Op het moment dat ik dit schrijf (11 oktober, ik schrijf de laatste tijd flink vooruit) lees ik Het lot van Callie en Kayden van Jessica Sorensen. Ook zo'n herfst boek in mijn ogen. Heerlijk om mee op de bank te kruipen, kop thee erbij en lekker in het verhaal duiken en je mee laten slepen! Misschien pak ik nog wel een Harry Pottertje mee de aankomende periode..

Welke boeken lees jij het liefst in de herfsttijd en heb je nog aanraders voor me?

2 opmerkingen:

  1. Heavy boeken maar ik zeg ga ervoor. Koffieleut

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke boeken zeg. Ik ben ook van plan om in de herfst de Boekendief te gaan lezen.

    BeantwoordenVerwijderen