19 okt 2013

DIY | vogel-voeder-huisje


Vandaag een snelle en makkelijke DIY! Ik maakte een tijdje geleden al bekend dat ik wat meer creativiteit op deze blog wil, dus waarom niet gelijk beginnen? Dit keer, om het intreden van de herfst te vieren, een vogel-voeder-huisje! 
Benodigdheden:
1 appelprikker huisje(Action)
Acryl verf
verfkwast
appel

1. Doe de verf die je nodig hebt op een (plastic)bordje en meng als dit nodig is. Verwijder de prikker uit het huisje zodat je deze niet per ongeluk vast verft.
2. Verf het huisje aan alle kanten, behalve de onderkant zodat 'ie daar op kan staan!
3. Als alles droog is (en je ook de onderkant hebt geverfd) steek je de prikker door het huisje en de appel en hang je het voederhuisje ergens op in de tuin.
Dit is het resultaat.. super vrolijk toch?!

Dit projectje is in minder dan een uur gedaan en tijdens het drogen kan je natuurlijk allemaal andere dingen doen. Stofzuigen, afwassen of op internet andere leuke DIY's zoeken. Ben je nog opzoek naar crea-bea projecten? Neem dan een kijkje op Dutch DIY (één van mijn andere blogs die ik samen met mijn moeder run en nieuw leven in blaas)!

1 opmerking: