7 okt 2013

Personal update #40


Ik had was toe aan een beetje vernieuwing, dus heb ik het concept voor mijn wekelijkse update aangepast. Gewoon even aftasten.. kijken of het wat is! Deze week ging, voor mij tenminste, razend snel voorbij met alle "vrije" dagen. Hoe was jouw week?
Ik speel heel stiekem vals (ssst, niet doorvertellen hoor) en begin op zondagavond. Ik had 's middags een filmpje opgenomen en wilde deze graag nog even snel in een artikeltje plaatsen. Niet alleen dat stukje moest worden geschreven, maar ook mijn update van vorige week moest nog gemaakt worden. Benieuwd naar het filmpje? Klik dan hier!
Donderdag was het 3 oktober. Nu lijkt dat misschien niet heel bijzonder, maar als je Leidenaar bent (of er één kent) dan weet je dat het dan feest is in de stad! Ik ging 's ochtends naar de stad toe met mijn moeder en oma en at 's avonds bij Van der Valk om het mini feestje af te sluiten.
Tijd om een filmpje op te nemen met beste vriendje Pepijn! Vrijdagavond is (bijna altijd) vriendenavond en dit keer bekroonde we dat door 'The Best Friend tag' te doen. Ik stond de camera in te stellen en was nog even bezig met de laatste puntjes op de i, toen ik iets onverwachts deze foto maakte. A.s. zaterdag verschijnt dit filmpje hier online, maar hij staat ook al op YouTube!
Zaterdagavond, na een dagje werken, ging ik aan de slag voor mijn blog. Ik schreef wat artikels, editte en uploadde een filmpje op YouTube en las een aantal blogs. Ik twitterde trouwens die middag: 'Ik zeg het out & loud: mijn streven voor m'n blog is 2 artikelen per dag! I'm working on it..' Ze zeggen dat het beter is om je dromen hard op uit te spreken, dus bij deze!
Dit weekend hadden mijn moeder en ik een logé: de hond van familie van ons! Het is zo'n schatje. Hier ligt ze naast me op de bank met haar kop op mijn voeten. Ah, wat super lief. Heb het hele weekend met haar geknuffeld!

1 opmerking: