21 okt 2013

Personal update #42


De afgelopen week is niet bijster bijzonder geweest, maar toch deel ik wat kleine dingetjes vandaag! Kijk gezellig mee..
Maandag begon voor mij bij de Lidl. Ze hadden een goede aanbieding met haakkatoen + beschrijving, dus ik lag voor de deur om flink in te slaan! Ik ben meteen begonnen met het maken van een muts (al ben ik nog niet zo ver) en kan niet wachten tot ik 'm kan opzetten. Kom maar op met die koude dagen!
Dinsdag las ik over Smart en Sexy van Lisa Portengen en keek ik héél veel van haar filmpje op YouTube. Wat een sprankelend persoon en wat een fijne gedachtes die zij uitdraagt! Woensdag stuurde ik bovenstaande tweet de wereld in.. Ik ga werken en aan mijn blog en binnen nu en een jaar word ik meer gewaardeerd. Geloof in jezelf!
De rest van de week was vrij rustig. Ik had colleges, studeerde voor de tentamenweek en werkte. Zaterdagavond relaxte ik op de bank en begon ik in De test van Joëlle Charbonneau. 

Zondag bracht ik de dag door op de bank, in joggingpak en met mijn boek. Vriendlief had andere klusjes dit weekend en had ik mooi tijd voor mezelf! Ik keek Life 4 You (quilty pleasure), las nog meer en ging lekker optijd onder de wol. Een heel fijn weekend.. 

Hoe was jouw week en wat voor leuke dingen ga jij aankomende week doen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten