24 okt 2013

Personal update #43


Zo, dat was alweer de herfstvakantie.. maar over 8 (!) weken is het kerstvakantie, dus dat duurt helemaal niet lang meer. Ik kan niet wachten! 
Maandagmiddag, tijdens het struinen door de boekwinkel vond ik dat schatje. Het is de eerst editie en zal vanaf nu elke twee maanden verschijnen. Ik ben de laatste tijd in 'haak heaven', dus heb ik het blad direct gekocht. Heel veel leuke patronen.. Binnenkort een inside kijkje op de blog! 
Donderdag nam ik een middagje vrij van studeren (want deze week tentamenweek, spannend!) en ging met mijn moeder en oma naar het tuincentrum. Eerst daar de kerstshow bekijken en daarna door naar Noordwijk om wat te eten. In 't tuincentrum scoorde ik trouwens bovenstaand tijdschrift van Blond Amsterdam en het bakboek van Delicious. Lekker veel in de keuken werken dus! 
Vrijdag laste ik een heel vrij dagje in om te DIY-en en te bakken. Ik haakte de laatste toeren van mijn muts (zie foto hierboven) en ik maakte een kussen voor de kerst (daarvan later een tutorial op de blog). 's Avonds ging ik de keuken in om kruidnoten te bakken.. heerlijk als de keuken naar Sinterklaas ruikt! 

Zondag bracht ik lekker thuis door. 's Ochtends even Nederlands (voor de volgende dag) doorkijken en 's middags met vriendlief Alles is liefde en Julie & Julia kijken. Gewoon lekker thuis, want wat een weer.. Het is nu echt herfst! 

2 opmerkingen:

  1. Ik zeg zet je beste beentje voort met je tentamens. Koffieleut

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een leuke update. En ik hou van je muts! Nou ik zie je zo wel bij de toets!
    xxx Yann

    BeantwoordenVerwijderen