21 nov 2013

Let's organize | decemberplanning 2013


Dit artikel is onderdeel van de Let's Organize Decembermaand-serie

Misschien heb je het al gezien, maar een paar weken geleden heb ik een nieuwe pagina aan mijn blog toegevoegd. Op deze pagina plaats ik alle gratis printables die ik zelf gebruik of gebruikt heb. We beginnen bij het begin vandaag met een planning voor de maand.

Ik heb een opzetje gemaakt welke je kunt gebruiken als daadwerkelijke planning of die je kunt aanpassen naar eigen smaak. Wij vieren maar één dag kerst thuis, wat betekent dat we daarvoor minder voorbereidingen moet treffen dan als er twee dagen groot feest wordt gevierd. Ik heb per festiviteit een aparte planning gemaakt. Dus vier je alleen sinterklaas, gebruik je alleen die!

De planningstencils staan online en zijn makkelijk op te slaan en te printen. Wil je de printables niet kwijtraken.. doe ze dan in een map of een folder. Zo kun je er makkelijk bij, je kunt er een adressenlijst bij doen of recepten in bewaren. Plannen moet je leuk maken!

1 opmerking: