24 dec 2013

Books | mijn christmas TBR


Vandaag deelde Joany op haar blog welke boeken zij de aankomende dagen wil gaan lezen en dat vind ik zo'n leuk idee dat ik het ook doe. Ik ben niet van plan zoveel boeken te lezen, maar wil toch minimaal Let it snow uitlezen. Ik hoef alleen het laatste verhaal nog te lezen, de eerste twee waren in elk geval leuk!
 
Vorige week heb ik ook deel twee in de Callie en Kayden-serie gekocht voor op mijn Kobo e-reader, dus ik hoop dat ik die ook deze dag kan lezen. Morgen en donderdag vieren we kerst pas eind van de middag en ben ik 's ochtends gewoon thuis dus tijd zat.. Ik hoop dat ik lekker kan lezen!
 
Ga jij nog tijd besteden aan je hobby's tijdens de kerst of ben je de hele tijd festive?
 

2 opmerkingen:

  1. Gezellig als het kan doe ik mee. Koffieleut

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Let it snow lijkt me een erg gepast boek voor deze tijd van het jaar :)

    BeantwoordenVerwijderen