16 dec 2013

Personal update #50


Aller eerst mijn excuses voor het niet online zetten van stukjes afgelopen week. Ik had even de tijd voor mezelf nodig om na te denken over welke weg ik met mijn blog in wil slaan in 2014 en hoe ik YouTube daarin wil betrekken. Daarnaast had ik ook gewoon even niet zoveel inspiratie en zin om achter de laptop te kruipen.. ik had even tijd voor mezelf nodig. Ik ben vanaf deze week weer 'up and running'!
Maandag en dinsdag volgde ik colleges en nam ik tijd om te ontspannen. Ik genoot van quilty pleasure tv op maandag, keek leuke filmpjes op YouTube en hield een mini brainstorm voor mijn blog. Woensdag ging ik na mijn werk naar mijn vriend en keken we Notting Hill. Donderdag een héél lange dag op school en ein-de-lijk weer eens tijd om op de bank te ploffen en te lezen. Vrijdag spendeerde ik de avond met beste vriend Pepijn en keken we The Voice Of Holland (waar ik natuurlijk bij in slaap viel..) en kletste we erop los!
Zaterdagavond nam ik flink tijd voor mezelf. Ik keek Downton Abbey en lag met mijn boek op de bank. Het was overduidelijk PJ-tijd. Zondag stond ik bijtijds op om mijn vriend een bezoekje te brengen. Daar bracht ik door op de bank met mijn boek en vriendlief naast me die naar oude afleveringen van Top Gear keek. 's Avonds, bij mij thuis, hebben we mijn kerstboompje opgezet en las ik mijn boek uit. Afgelopen week ben ik helemaal herladen!
Hoe was jouw week en wat heb jij dit weekend  gedaan?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten