1 jan 2014

Gelukkig nieuwjaar + blog ontwikkelingen 2014!


Gelukkig 2014!! In dit filmpje wens ik je het beste voor het nieuwe jaar en vertel ik kort wat er gaat gebeuren vanaf vandaag op mijn blog en op YouTube. Ik sla namelijk deels een nieuwe weg in.. 

De plannen voor mijn blog:

  • elke maand heeft een thema en voor januari is dat: how to be happy january. Niet alle artikels en filmpjes die hier zullen verschijnen zullen te maken hebben met dit thema, maar je zal het waarschijnlijk wel een aantal keer voorbij zien komen. Dit is niet helemaal mijn eigen idee, maar van deze mooie YouTube-er. Niets overdadigs dus, maar gewoon wat leuke artikeltjes!
  • ik schrijven wat ik zelf wil, wanneer ik dat wil. Geen zorgen, elke dag komt er gewoon een stukje online alleen heb ik geen vast schema. De afgelopen tijd was het een update of maandag, een boekig artikel op dinsdag enzovoort. Waarschijnlijk blijven die twee dagen wel hetzelfde, maar verder laat ik het (bijna helemaal los).
  • een woord: gastbloggers. Niet iedereen zal hun verhaal helemaal zelf vertellen maar door middel van een soort interview. Waarschijnlijk zal een vriendin af en toe inloggen om te vertellen over beauty en er staat een verhaal op de planning over een meisje die op dit moment de reis van haar leven maakt in Australië.. spannend! 
  • op woensdag en zaterdag verschijnt er een filmpje online. Het onderwerp zal telkens verschillen, alleen de dagen zijn in dit schema vastgelegd. Van shoplogs tot kookfilmpjes of diepzinnige levenstips. je kunt hier van alles verwachten!
  • héél véél positiviteit, dat is echt iets wat ik dit jaar met mijn blog wil gaan uitstralen! Ik vind dat de wereld daar wel wat meer van kan gebruiken en je hebt er tenslotte nooit genoeg van..

De plannen voor mijn YouTube kanaal:
  • elke woensdag en zaterdag een filmpje online: geen vaste onderwerpen, gewoon waar ik het over wil hebben. 
  • de filmpjes die ik maak voor YouTube zullen ook op mijn blog verschijnen, dus ook hier gelden mijn themamaanden. In januari alles over hoe je gelukkig 2014 ingaat! (niet alle filmpjes hebben met het thema te maken, net als op mijn blog)
  • dit jaar zullen er af en toe gasten in mijn filmpjes verschijnen.. ik kan niet wachten!

Nogmaals een heel gelukkig nieuwjaar en ik kan niet wachten op wat 2014 te bieden heeft!

1 opmerking:

  1. Ik vind dat je zo leuk bent in je filmpjes en op je blog! Gelukkig nieuwjaar en heel veel succes met alles wat je gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen