2 feb 2014

Mijn top 5 blogtips van Lisanneleeft.nl


Donderdag vertelde ik al even over een nieuwe blog serie op (onder andere) de blog van Lisanne. De blog van Lisanne is echt één van mijn favoriete, omdat zij ook blogt over positiviteit en tegelijkertijd heel persoonlijk blijft. Ontzettend leuk om te lezen!
Vandaag wil ik mijn favoriete lopende blogserie met jullie delen. Dit jaar wil ik progressie maken op het gebied van bloggen, wil ik mijn blog naar een hoger level tillen. Lisanne heeft een aantal goede tips gegeven op het gebied van bloggen en hieronder staan mijn top 5 tips van haar. Misschien heb je de artikels al gelezen, maar als je dat nog niet hebt gedaan.. doe het dan snel!


Als je graag een blog wil beginnen, maar je weet niet hoe, kun je informatie halen uit deze blogserie. Vooral de eerste twee artikels geven goede tips wat betreft het starten van een blog en het vinden van een niche. Ook als je al langere tijd een blog hebt (zoals ik) kun je nog genoeg halen uit de tips die Lisanne geeft!

Dus, gewoon een korte tip voor op de zondag. Ik wens je nog een fijn weekend, geniet ervan ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten