28 mrt 2014

DIY | krijtbord potje


Ik heb weer een leuke doe-het-zelf voor de liefhebbers vandaag. Bij mij thuis zijn we fan van verse thee en kruiden, maar ook een leuk bloemetje weerstaat hier niet in. Ik heb het natuurlijk over: een krijtbord geschilderd potje! Leuk voor binnen en buiten en te maken in verschillende kleuren.
Benodigdheden:
stenen bloempot (+ onderzetter)
krijtbordverf
kwast

1. roer de pot verf goed door en schenk eventueel wat van het verf op een palet/bordje.
2. verf het potje (en de onderzetter), maar vergeet de binnenkant niet.
Dit projectje is super leuk, makkelijk en snel (de 3 woorden waar ik héél blij van word) en het is ook nog eens leuk om cadeau te geven. Weer eens wat anders dan alleen een bosje bloemen en super voor het begin van de lente! Ik weet dat je bij de Gamma ook verf in roze en blauw kunt krijgen voor een extra vrolijk effect.

Veel plezier met het maken van deze bloem/kruiden potjes!

1 opmerking: