3 mrt 2014

Personal update #9


Vandaag een aangepaste versie van mijn wekelijkse update. De afgelopen tijd was ik even afwezig in blogland, maar ik heb de weg naar mijn site weer terug gevonden! 

Ik heb vrij weinig foto's van vorige week (of de week ervoor) dus echt zin om een 'normale' update te schrijven had niet echt veel zin. Een andere reden is dat ik vrij weinig heb beleefd de afgelopen tijd. Om eerlijk te zeggen zat ik namelijk de laatste twee weken niet echt lekker in mijn vel. Het klinkt waarschijnlijk veel erger dan het is hoor, haha.

Twee en halve week geleden voelde ik me niet zo lekker. Last van misselijkheid en ik viel dan ook 3,3 kilo af in ruim een halve week tijd. Mijn resultaten op school vielen me een beetje tegen (2 lagere cijfers voor tentamens gehaald, maar gelukkig wel voldoendes), ik heb al een hele tijd met ups en downs pijn mijn lichaam en voelde me ook nog eens beroerd. Ik zat gewoon even in een dipje!

Altijd als ik in een dipje zit, heb ik minder zin om sommige dingen te doen. Een voorbeeld daarvan is bloggen, maar ook lezen heb ik héél weinig gedaan de afgelopen tijd. Gelukkig voel ik me nu weer stukken beter en heb ik er weer helemaal zin in. De afgelopen twee dagen zijn ook weer stukjes online gekomen en deze week wil ik ook weer volop gaan filmen zodat er weer video's verschijnen. Kom maar op!

Vanaf volgende week weer gewone updates op maandag.. Ik hoop met veel leuke foto's! 

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat het weer wat beter met je gaat. Koffieleut

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig voel je je nu weer beter, hopelijk komt er deze week meer uit je handen :) af en toe een down-weekje heeft iedereen wel.

    BeantwoordenVerwijderen