16 mei 2014

Outfit | pretty in pink


blazer H&M - tops Miss Etam en H&M - broek Hema - schoenen Van Harn 
 - zonnebril Kameleonz - sieraden Tiffany&Co, Lucardi, Pandora en Zinzi

Gisteren was het zo mooi weer dat ik besloot mijn beste vriend (a.k.a. beste fotograaf van Nederland, haha) een berichtje te sturen met de vraag of hij zin had in een kleine fotoshoot. Gelukkig had 'ie zin en tijd, dus gingen we samen op pad. 

Ik ben echt gek op het zonnetje. Het zorgt er altijd voor dat ik in een betere mood ben. Zelfs lange school- en werkdagen worden een stuk leuker. Iedereen is blij, de vrolijk gekleurde kleding komt weer uit de kast. De wereld is gewoon zó veel mooier als de zon schijnt! 

Zondag komen de 'behind the scenes' foto's van deze avond online als extraatje!

3 opmerkingen:

  1. Ik vind je blazer en broek echt fantastisch. Je ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt helemaal gelijk, als de zon schijnt heeft iedereen een beter humeur. Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar zelfs in rainy days ben jij vrolijk je ziet er goed uit x chaan

    BeantwoordenVerwijderen