26 jul 2014

Daily | 25 juli 2014


Vandaag een héél random stukje, maar wat maakt het uit. Gisteren was het weer helaas wat minder, maar desondanks belandde ik in Oegstgeest met mijn moeder en oma. Ik heb wat leuke beauty producten gekocht (hopelijk snel een shoplog online) en daarna bleven we nog even hangen voor een hapje bij Brasserie Streeder. Echt een aanrader! Ik hoop morgen de mini haul op te kunnen nemen, alleen moet ik dan eerst m'n camera vinden.. Fingers crossed, haha. 








What I wore:
Top - Hema
Bandeau - Hema
Broek - Hema
Sandaaltjes - Van Haren
Nagellak - Essie Bikini So Teeny

Misschien wil de Hema me in het vervolg gaan sponsoren? Ik maak veel goede reclame voor ze, haha! 

1 opmerking:

  1. Ziet er goed uit, zowel het eten als de foto van je zelf. Bep

    BeantwoordenVerwijderen