24 jul 2014

Een dagje in de tuin + een leestip


Wat was het dinsdag een lekker weertje! Mijn dag begon al vroeg, want ik wilde zo snel mogelijk van de zon genieten. Ik ben niet iemand die graag in de volle zon zit 's middags, daarom wil ik 's ochtends zo vroeg mogelijk bij zijn en zoek ik een zonnig plekje voor het avondeten weer op. Ik had een vrije dag (op bloggen na natuurlijk, haha) en heb deze lekker met een boek op de ligstoel doorgebracht. 

Ik las We Were Liars van E. Lockhart, één van de meest gehypte boeken van deze zomer. Natuurlijk kon ik niet achterblijven (ik wilde 'm al lezen voordat 'ie officieel te koop was) dus ik kocht dit boek voor op mijn Kobo Glo e-reader. Eigenlijk moet je niet te veel weten over het verhaallijn, maar hij is zeker weten goed. Het is mysterieus en spannend, ik heb dit boek in no time gelezen! Ik vind het echt een aanrader, het enige waar je rekening mee moet houden is dat het Engelstalig is. 

What I wore:
Top - Hema
Bandeau - Hema
Zonnebril - Ray-Ban Wayfarer 
Enkelbandje - MKM Design 

Heb jij nog van de zon genoten dinsdag of woensdag? 

2 opmerkingen:

  1. Leuke fotos Kimmiee!
    En uhm Kim, jij leest toch elk boek binnen no-time? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit zo in het zonnetje, lekker genieten het is vakantie. Bep

    BeantwoordenVerwijderen