21 jul 2014

Een ijsje in Noordwijk + outfit


Gisteravond was er regen voorspeld (zelfs code geel afgegeven door het KNMI), maar dat weerhield Pepijn en mij er niet van om even naar Noordwijk te toeren. We konden wel een ijsje gebruiken na deze benauwde dag en pikte m'n moeders auto in voor een ritje, haha. Als je een ijsje gaat halen in Noordwijk, ga dan naar Vivaldi's op de boulevard! Het lekkerste Italiaanse ijs en een super groot assortiment. Je móét er gewoon geweest zijn. Ik nam een hoorntje met een bolletje cookies en vanille. Jummie!
Toen we met onze ijsjes de winkel uit liepen en de weg overstaken bedacht Pepijn zich dat we geen parkeerkaartje hadden gekocht. Typisch iets voor ons! Zaterdagavond waren we namelijk ook naar Noordwijk geweest, maar toen was het al na negenen en dan hoef je niet meer te betalen. Alleen was het nu pas rond zeven uur.. Ach, het ijsje was heerlijk en we hadden gelukkig geen boete! 

What I wore:
Mouwloze blouse - H&M
Broek -  Hema 
Bandeau - Hema
Tasje - SIX
Zonnebril - D&G
Armbandje - Smart & Sexy 
Nagellak - Essie Tart Deco

De tweede foto mocht ik jullie gewoon niet onthouden, dit is namelijk zó Kim! Je kunt 100 foto's van mij maken en dan zijn er 98 zoals de tweede en 2 normale (als ik geluk heb), haha. 

1 opmerking:

  1. Voortaan wel parkeergeld betalen. Boete voor eigen rekening haha. Bep

    BeantwoordenVerwijderen