14 aug 2014

Black & White Beach Date outfit


 Dinsdag heb je al kunnen lezen dat ik samen met partner-in-crime Pepijn naar Alexander Beach Club ben geweest. Natuurlijk was ik toen ook aangekleed, haha, dus moest er even wat outfit foto's geschoten worden. Ik ging voor een klassieke zwart-witlook en was bijna helemaal in het nieuw. Het was een beetje fris buiten die avond dus deed ik een blazertje aan. Maar goed ook, want tegen tienen koelde het echt een stuk af!  

De blazer en top zijn beide van H&M en link ik hieronder even, want beide komen uit de nieuwe collectie. Ik ben zo gek op de top dat ik hem ook gelijk in zwart heb gekocht. Leuk voor de herfst en winter toch! Met het blazertje ben ik ook heel blij, want degene die ik nog had was me veel te groot geworden. De enige 'nadelen' van het afvallen, haha.

What I wore:
Blazer - H&M
Top - H&M
Broek - Hema
Tas - Micheal Kors
Sandaaltjes - uit Duitsland, merk onbekend

Draag jij ook graag lichte kleuren met mooi weer? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten