23 okt 2014

Happy new hair!


Zaterdagmiddag: meisje dat ik ken heeft haar haar laten verven. Echt ontzettend mooi, stond haar fantastisch! Ze zegt dat ze het heeft laten doen bij een nieuwe kapper in de buurt. Toevallig ken ik de zaak en zeg dat ik binnenkort ook maar een keertje langs ga. Misschien wat low lights? Zaterdagavond: Pepijn meldt dat 'ie eigenlijk hoog nodig naar de kapper moet. Ik zeg dat ik eigenlijk ook wel wil. Stuk eraf, low lights.. en die nieuwe zaak is van dezelfde eigenaren als waar wij normaal altijd komen. 

En tadaa! Helemaal happy met mijn 'nieuwe' haar. Er is een flink stuk af, maar ik speel met het idee het in de toekomst nog een stukje korter te laten knippen. Zeg maar net iets meer een lange bob. High lights zaten er nog in (had ik nog niet zolang geleden laten zetten), maar heb er wel wat low lights bij gedaan voor net wat meer leven in mijn haar. Ik ben in elk geval nu al héél blij! Doen of niet?

Voor de nieuwsgierige! Wat ik heb gebruikt:
Hema CC Perfection Foundation in 01
BE Perfect & Reflect Highlighter pen in 001
Rimmel London Stay Matte in 003 Peach Glow
BE Blush in 001 Innocence
Hema Eyebrow Kit in 02 Taupe
Hema Eyeshadow Base
MUA Undressed palette - Gild en Lion
MUA Undress Me Too palette - Naked
Essence Get Big Lashes volume boost waterproof mascara
Max Factor lipstick in 833 Rosewood

2 opmerkingen:

  1. staat je goed
    knuf uit warmond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een knapperd, het staat je goed de nieuwe haarkleur en lengte. Bep

    BeantwoordenVerwijderen