1 aug 2015

I'm back @ Daily Kim, for good now!


Degene die de Daily Kim Facebookpagina volgen hadden het al gezien, maar voor iedereen die dat (nog) niet doet: hier ben ik weer! Een nieuwe maand, een nieuw begin en dat mocht ook wel na meer dan 3 maanden. Lees snel verder voor een korte update..

De reden waarom ik een tijdlang zo afwezig ben geweest hier? Mijn laatste periode op school stond voor de deur en ik wist dat dat een zware zou gaan worden. De laatste tijd ging het wat beter met me, maar ik wilde niet al te veel hooi op mijn vork nemen. Niet geheel bewust heb ik wat meer afstand genomen van onder andere schrijven. Een blog neemt toch meer tijd in beslag dan dat anderen (die niet bloggen) vaak denken. Die tijd had ik helaas echt even nodig voor andere dingen.

Midden juni begon mijn vakantie en ik nam het er gelijk van, want ik ging samen met mijn moeder een paar daagjes zonnen op Mallorca. Eigenlijk de perfecte gelegenheid om weer te beginnen met bloggen, maar op de één of andere manier kwam het er maar niet van. Stiekem denk ik dat het steeds moeilijker wordt weer te beginnen als je zo'n tijd al niets meer van je hebt laten horen.

Waarom ik nu toch de draad weer oppak? Vriendinnen die mij erop wijzen dat ze mijn stukjes zo erg missen. Haha, de beste reden die er bestaat toch! Maandag komt mijn eerste 'echte' artikel weer online, maar tot die tijd kun je me volgen op Instagram (waar ik tegenwoordig minimaal 3x per dag een foto post) of natuurlijk via de Daily Kim Facebookpagina. Geniet van het weer & tot maandag!

2 opmerkingen: